مخازن ذخیره آب آشامیدنی برای فروش

این مخازن آب شرب در اندازه ها، سبک ها و پارچه های مختلف برای پاسخگویی به نیازها و نیازهای ذخیره سازی در فضای باز، داخلی و طولانی مدت در دسترس هستند. این مخازن با گزینه های سبک از مخازن پلاستیکی گرفته تا مخازن بالش انعطاف پذیر، ذخیره آب آشامیدنی قابل اعتمادی را فراهم می کنند. فهرست محصولات ما را در زیر مرور کنید تا سبک، اندازه و مدل مخزن مناسب را برای موقعیت مکانی خود بیابید.

مخازن نگهداری آب آشامیدنی پلاستیکی

مخازن نگهداری آب آشامیدنی

برخی از همه کاره ترین گزینه های ذخیره سازی ما را می توان در مخازن آب پلاستیکی/پلی ما یافت . این مخازن که معمولا از پلی اتیلن ساخته می شوند، در مدل های عمودی، بیضوی، افقی، بالا باز و کف صاف موجود هستند.

محصولات پیشنهادی:

دریچه منهول

مخزن گالوانیزه

مخزن پلی اتیلن

برای ذخیره آب آشامیدنی در یک مکان بیرونی، بسیاری از مشتریان از مخازن ذخیره سبز تیره یا سیاه ما استفاده می کنند (سمت راست). در مقایسه با رنگ شفاف استاندارد، گزینه های تیره تر می توانند به کاهش میزان رشد جلبک موجود در مخزن کمک کنند. این به تمیز نگه داشتن ذخیره آب آشامیدنی و آماده برای استفاده کمک می کند.

مخازن نگهدارنده آب تاشو

پارچه آسیاب شده

به عنوان جایگزینی برای برخی از واحدهای ذخیره آب استاندارد ما، مخازن نگهدارنده آب آشامیدنی انعطاف پذیر را نیز ارائه می دهیم که به آنها مخازن بالشی، مخازن جمع شونده یا مثانه آب نیز گفته می شود. این مخازن که از پارچه ای انعطاف پذیر ساخته شده اند، گزینه مناسبی برای ذخیره سازی در مکان های کم مشخصات (مانند زیر عرشه ها یا زیرزمین ها) و همچنین ذخیره موقت آب فله هستند. این مخازن به دلیل راه اندازی سریع و گزینه های ذخیره فله ای، در سایت های ساخت و ساز، مناطق مسکونی و حتی مکان های دورافتاده برای نگه داشتن منبع آب آشامیدنی مورد استفاده قرار گرفته اند. ویژگی های معمول این مخازن شامل موارد زیر است:

  • گزینه های پارچه: پارچه با درجه متوسط، تجاری یا صنعتی
  • زمان تماس معمولی: 5 سال (ممکن است بسته به مکان شما متفاوت باشد)
  • پوشش مخزن: NSF 61 و مطابق با FDA
  • اندازه های معمولی: 10 گالن تا 210000 گالن

ذخیره سازی آب آشامیدنی سالم و تمیز

مخزن نگهداری آب آشامیدنی

این مخازن بالشی با ارائه برخی از اقتصادی‌ترین و انعطاف‌پذیرترین گزینه‌های ذخیره‌سازی در بازار امروز، اغلب توسط وزارت دفاع آمریکا برای عملیات‌های نظامی (آب

بلیوتس)، اولین پاسخ‌دهندگان برای تلاش‌های امدادی اضطراری (FEMA) و چندین مشتری صنعتی برای ذخیره موفقیت‌آمیز آب استفاده می‌شوند. آب باران را جمع آوری کنید و برای شرایط اضطراری آماده باشید.

مشخصات مخازن بالش برای ذخیره آب آشامیدنی

مخازن بالش آب آشامیدنی ما از مواد درجه یک ساخته شده اند و در صورت درخواست با گواهی تناسب اندام ارائه می شوند. هر مخزن بالش برای یک دوره 1 ساله برای طرز کار و مواد (جزئیات گارانتی کامل در صورت درخواست موجود است) ضمانت دارد و برای ذخیره مایعات تایید شده گواهی (MSDS ممکن است برای اطمینان از سازگاری کامل لازم باشد).

مخازن آب آشامیدنی

پارچه – NSF 61 و مطابق با FDA. پلی اورتان، آلیاژ پلیمر یا E PVC با روکش پارچه.

زمان تماس – 1 سال تا 7+ سال

*توجه: زمان تماس نشان‌دهنده عملکرد نیست، بلکه نقطه‌ای است که پارچه ممکن است بر اساس هوازدگی یا فرآیند شیمیایی شروع به تغییر کند و تاثیری بر طول عمر مخزن نداشته باشد.

اتصالات – استاندارد 3/4 تا 2 اینچ. 4 تا 6 اینچ در صورت درخواست موجود است. آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، پلی پروپیلن با اتصالات Camlock، Storz یا رزوه ای برای قرار دادن شیلنگ ها. همچنین شامل شیرهای توپی، دریچه های کاهش فشار و کلاهک است.

برم لاینرز یا پد مالشی – توصیه می کنیم از آسترهای برم، پدهای مالشی یا پارچه های آسیاب شده برای اطمینان از طول عمر مخزن آب آشامیدنی قابل حمل استفاده کنید.

اختیاری – پورت‌هایی برای تمیز کردن و بازرسی‌های دوره‌ای، دوشاخه‌های اضطراری، کیت‌های تعمیر، قطعات یدکی عملیاتی و شیرهای کاهش فشار.

بسته بندی – بسته بندی این مخازن نگهداری آب آشامیدنی جمع شونده در مورد استفاده مورد نظر و الزامات تحرک بسیار مهم است. ما راه‌حل‌های مختلفی را بر اساس کاربرد شما ارائه می‌دهیم، از جمله کیسه‌های حمل و نقل، جعبه‌های چوبی، جعبه‌های چوبی یا همان طور که مشخص شده است (ممکن است هزینه‌های اضافی برای بسته‌بندی اعمال شود).

Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *